Ձմեռային ճամբարային տպավորությունները ☆★

1.Ի՞նչ տվեց ինձ ճամբարը:

Ինձ ճամբարը տվեց հիշողություններ, գիտելիք, այն նաև ինձ հնարավորություն տվեց նոր ընկերներ ձեռք բերել իմ դասարանից դուրս:

2.Ի՞նչ նախագծերի մասնակցեցի և ո՞ր նախագիծն էր իմ ամենասիրելին:

Ես միայն մասնակցել եմ Գլաձորը և սահադաշտը: Երկուսն էլ շատ հաճելի և հետաքրքիր անցավ, բայց Գլաձորը ավելի շատ ինձ դուր եկավ:

3.Ինչո՞վ է տարբերվում ճամբարային առօրյան ուսումնական առօրյայից:

Ճամբարային առօրյան տարբերվում է ուսումնական առօրյայից, քանի որ ճամբարի առօրյան հակված է այնքան էլ դպրոցական աշխատանք չտալու, որքան ուսումնական առօրյան, կենտրոնացած ենք մեկ առարկայի վրա, և մենք հաճախ հաճախում ենք տարբեր տեսակի ճամբարներ և հատուկ դասեր: Միանգամայն հնարավոր է ընտրել ձեր սիրած առարկան կամ ուսուցիչը ճամբարի առօրյայում մնալու համար, ճամբարային առօրյան ընդհանուր առմամբ հաճելի փորձ է և ձեր ընկերների հետ զվարճալի ժամանակ անցկացնելու միջոց:

4. Ինչպիսի՞ սպասելիքներ ունեի այս ճամբարից և որքանո՞վ արդարացան:

Ես ճամբարից չափազանցված սպասելիքներ չունեի, պարզապես սպասում էի, որ այն հաճելի կլինի: Քանի որ չնայած ես բաց եմ թողել մի քանի դպրոցական օր (ցավոք սրտի), ճամբարի առօրյան դեռ բավականին զվարճալի էր:

5.Ի՞նչ կուզեի՝ իրականանար ՝ ծրագիր, նախագիծ, ճամփորդություն, որ մնաց անկատար:

Ես դեռ վստահ չեմ իմ կարծիքին այս հարցի վերաբերյալ, բայց ես կցանկանայի ավելի շատ ճամփորդություններին մասնակցել:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *